Szanowne Koleżanki i Koledzy !
Stowarzyszenie Absolwentów MBA oraz PMI Szczecin zapraszają na kolejne spotkanie z zarządzaniem projektami, programami oraz portfolio. Tym razem, spośród trzech rodzajów kompetencji kierownika projektu, które określa PMI, spotkanie dotyczyć będzie zarządzania strategicznego.
Zapisy dostępne są pod następującym linkiem:
https://pmi-szczecin-webinar-06-2020.konfeo.com
W poniedziałek 29 czerwca o 18:00, PMI PC Szczecin zaprasza na Webinarium, które będzie stanowić praktyczny przewodnik po priorytetyzacji portfela projektów w czasach nowej, post-COVIDowej normalności.
Tematem webinarium będzie “Zarządzanie Portfelem Projektów w Czasach Kryzysu”
W czasie, gdy większość organizacji przeszła do trybu „gaszenia pożarów”, osoby zarządzające portfelem projektów muszą myśleć długoterminowo o tym co będzie, gdy kryzys COVIDowy się zakończy. Zawieszanie projektów planowanych lub tych we wczesnej fazie wydaje się być naturalnym krokiem, gdy rządzi pieniądz. Co się jednak stanie, gdy przy okazji podetniemy firmie skrzydła?
Podczas spotkania prelegenci Qvistorp S.A. podzielą się swoimi doświadczeniami o tym, jak obecna sytuacja wpłynęła na postrzeganie zarządzania portfelem i wyboru projektów. Odpowiedzą również na pytania dlaczego śledzenie korzyści portfela jest czasami ważniejsze niż realizacja projektów „na czas” i „w zakresie”? Oraz co zrobić, żeby wywołać dyskusję o tym DLACZEGO? zamiast JAK i CO?
Webinarium poprowadzą
Jakub Lasota,
Chief Executive Officer, Qvistorp S.A.
Od ponad 15 lat zajmuje się problematyką podejmowania decyzji inwestycyjnych w biznesie. Uczestniczył w dziesiątkach projektów w roli analityka, menedżera i doradcy, odpowiadając za ocenę efektywności ekonomicznej planowanych inicjatyw.
Z doświadczenia wie, że wzrost biznesu musi być napędzany nowymi przedsięwzięciami, a zdolność organizacji do osiągania sukcesu związanego z podejmowanymi projektami zaczyna się od fazy decyzyjnej. Wzrost powinien opierać się o portfele projektów, które muszą być nie tylko opłacalne same w sobie, ale także powiązane z długoterminowymi celami strategicznymi organizacji.
Z jego inicjatywy powstał QVISTORP GROWTH – platforma technologiczna która umożliwia realizację obranej strategii w organizacjach przez odpowiednie zarządzanie portfelem projektów.
Krzysztof Janusz,
VP Business Development, Qvistorp S.A.
Pasjonat IT i nowych technologii. Posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami, przywództwa personalnego, rozwoju biznesu i sprzedaży. Uczestniczył w dziesiątkach projektów związanych z transformacją cyfrową, o skali sięgającej kilkunastu mln EUR.
Na przestrzeni ostatnich lat pracował dla takich firm jak Nokia, IBM, IGT. W 2016 roku uczestniczył we wprowadzeniu na rynek marki intive, a w latach 2015-2017 odpowiadał w niej za sprzedaż i rozwój biznesu na rynkach polskim i międzynarodowym. Od blisko dwóch lat związany ze startupem technologicznym Qvistorp, gdzie odpowiada za strategię i rozwój.
Ukończył Politechnikę Wrocławską oraz Uniwersytet Nauk Stosowanych w Dreźnie. Prywatnie jest żonaty i ma dwie córki, a w wolnym czasie lubi biegać, jeździć na rowerze i spędzać czas z rodziną.
Sprawy organizacyjne:
– uczestnictwo na wydarzeniu jest darmowe, jednak obowiązuje rejestracja na portalu konfeo.pl: https://pmi-szczecin-webinar-06-2020.konfeo.com/
– osoby zarejestrowane otrzymają przed webinarium informacje dostępowe do platformy Zoom
ZAPRASZAMY
ZARZĄD SA MBA